wtorek, 30 września 2014

Podsumowanie miesiąca - wrzesień 2014

Czas na książkowe podsumowanie miesiąca. We wrześniu przeczytałam 13 książek, czyli o jedną więcej niż w sierpniu oraz 1 czasopismo. Łącznie - 5040 stron, około 168 stron dziennie.

Książki przeze mnie przeczytane to:

Literatura w tym miesiącu była różnorodna. Przeczytałam 3 książki fantasy/sci-fi, 2 romanse, 1 powieść biograficzną, 3 powieści społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 3 kryminały/thrillery, 1 dramat.

Literatura pod względem narodowości autora też była zróżnicowana:
- 7 książek z literatury amerykańskiej
- 2 książki z literatury polskiej
- 1 z literatury kanadyjskiej
- 1 książka z literatury australijskiej
- 1 książka z literatury hiszpańskiej
- 1 książka z literatury włoskiej

Przeczytałam 4 e-booki, 7 książki z własnej kolekcji, 2 książki wypożyczone z biblioteki.
Zepsuł mi się tablet, więc na razie niestety z ebookami muszę przystopować, więc sięgam częściej po książki z własnej biblioteczki.

Mam 104 (+24) obserwatorów bloga i 81 (+18) obserwatorów profilu. Ponad 13 250 (+7750) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 250 wyświetleń. Wydaje mi się to naprawdę dobrym wynikiem, a to dzięki Wam.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...