sobota, 20 września 2014

Stosik / 30 day book challenge (dzień 22-23)

Chciałabym Wam przedstawić stosik przedstawiający moje nowe zdobycze. Jak dla mnie, to trochę ich jest, bo rzadko mi się zdarza zdobyć tyle książek w tak krótkim czasie.



Od dołu:

"Mroczne wyzwanie" - Christine Feehan (nagroda w konkursie u Oli.C)

"Wybrani" - C.J. Daugherty (nagroda w konkursie u

" Monument 14: Odcięci od świata (zakupiona na finta.pl za jedyne 100 punktów! )


"36 i 6 powodów by zabić" - Lukas Wilski (egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Novae Res)

"Drzewo migdałowe" - Michelle Cohen Corasanti (egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Sine Qua Non)

"Przegląd Końca Świata: Blackout" - Mira Grant (egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Sine Qua Non)

***

Day 22 - A book that makes you cry
Dzień 22 - Książka, która sprawia, że płaczesz


Nie chcę się powtarzać, więc nie będzie to tym razem "Harry Potter i Zakon Feniksa". Jest kilka książek, w których w trakcie czytania uroniłam łezki, ale... wybrałam "Jeżynową zimę" Sarah Jio. Jest to książka naprawdę chwytająca za serce. Mimo, że nie jestem mamą i nie wiem, jak to jest stracić dziecko, to jestem pewna, że musi to być najgorsze, co może spotkać rodzica. Książka piękna i wzruszająca. Obie historie w niej zawarte takie są. 



Day 23 - A book you wanted to read for a long time but still haven't
Dzień 23 - Książka, którą chcesz przeczytać od dłuższego czasu, ale jeszcze jej nie masz

Zdecydowanie jest to książka "Ogród Kamili" Katarzyny Michalak. Po wielu pozytywnych recenzjach na Waszych blogach, postanowiłam zapoznać się z twórczością autorki, mimo że raczej nie zwróciłabym na nią uwagi. Ale teraz z niecierpliwością czekam, aż książka będzie dostępna w bibliotece.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...