czwartek, 18 września 2014

Konkurs nr 2/ 30 day book challenge (dzień 17-21)

Z okazji przekroczenia 10 000 wejść na moim blogu, postanowiłam zorganizować konkurs, jako podziękowanie za odwiedzanie. Do wygrania jest książka Kamili Shamsie pt. "Wypalone cienie".



Zasady:

1. Organizatorem i sponsorem nagrody jestem ja, tj. autorka bloga Książki to moja pasja.
2. Konkurs trwa od 18.09.2014 do 18.10.2014.
3. Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową.
4. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i będzie miał 5 dni na podanie adresu do wysyłki. W przypadku, gdy dana osoba się nie zgłosi, zwycięzca zostanie wylosowany ponownie.
5. Przesyłkę wysyłam tylko na adres w Polsce. 
6. Aby zgłosić się do konkursu należy podać adres e-mailowy, zostać publicznym obserwatorem bloga oraz zamieścić baner u siebie na blogu


Przykładowy formularz zgłoszeniowy:

Zgłaszam się!
Obserwuję jako:  
Mój e-mail: 
Zamieściłam/em baner tutaj: 

Banerek:


Zapraszam do zgłaszania się :)


***

Day 17 - Favorite quote from your favorite book
Dzień 17 - Ulubiony cytat z Twojej ulubionej książki


"Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego". - Najlepszy cytat z całej serii. A jak nie wiecie z jakiej, to pora się dowiedzieć :)




Day 18 - A book that disappointed you
Dzień 18 - Książka, która Cię zawiodła


Jest dużo książek, na których się zawiodłam, ale wybiorę ostatnio przeze mnie czytaną "Obsesję" Erici Spindler. Naprawdę miałam wielkie nadzieje, a książka była kiepska. 



Day 19 - Favorite book turned into a movie
Dzień 19 - Ulubiona zekranizowana książka

Oczywiście cała seria Harry'ego Pottera. A która najbardziej? Chyba "Insygnia śmierci", bo jednak było to pożegnanie z ekranizacjami i było trochę smutno, że to już koniec.



Day 20 - Favorite romance book
Ulubiony romans

Jeśli mam wybierać z typowego romansu to będzie to "Dom na plaży" Sarah Jio. Najchętniej bym wybrała książkę "Zapomniany ogród" Kate Morton, ale jednak romans nie jestem tam najważniejszy, a w książce Sarah Jio jest głównym wątkiem. Polecam wsyzstkie książki tej autorki. 


Day 21 - The first novel you remember reading
Dzień 21 - Pierwsza powieść, którą pamiętasz, że przeczytałaś

Pierwszą powieścią, taką już bardziej dla wszystkich, a nie tylko dla dzieci była "Ania z Zielonego Wzgórza". Po przeczytaniu pierwszej części tak się wciagnęłam, że później wypożyczałam z biblioteki następne książki, chociaż lekturami już nie były. Ale sami wiecie, jak to jest, bo wielu z was blogerów jest fanami tej cudownej serii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...