poniedziałek, 1 września 2014

30 day book challenge (dzień 3-4)


Day 03 - Your favorite series
Dzień 3 - Twoja ulubiona seria  

Co tu dużo pisać - moją ulubioną serią jest "Harry Potter" J.K. Rowling. Odkąd poznałam tę serię będąc jeszcze dziewczynką pokochałam świat magii i marzyłam o liście z Hogwartu. Razem z bohaterami dorastałam i dzięki temu lepiej rozumiałam zmieniającą się fabułę. W pierwszych tomach fabuła była skierowana bardziej dla dzieci, w następnych była mroczniejsza i lepiej zrozumiała dla starszej grupy odbiorców. Uwielbiam nie tylko książki, ale również filmy, gry, gadżety i całą otoczkę świata magii według Rowling.


Day 04 - Favorite book of your favorite series
Dzień 4 - Ulubiona książka z twojej ulubionej serii       

Moją ulubioną książką z serii "Harry Potter" jest trzecia część - "Więzień Azkabanu". Dlaczego? A to dlatego, że w tej serii pojawia się mój ulubiony bohater - Syriusz Black. I pojawia się on w tej części chyba najczęściej z całej serii, więc uwielbiam tę książkę.


Wpisujcie w komentarzach, jaka jest Wasza ulubiona seria.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...