czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie miesiąca - grudzień 2014

Czas na książkowe podsumowanie miesiąca. W grudniu przeczytałam 12 książek, czyli tyle samo, co w listopadzie. Łącznie - 4849 stron, około 156 stron dziennie.


Książki przeze mnie przeczytane to:







Przeczytałam: 2 książki fantasy/sci-fi, 2 powieści społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 1 kryminał/thriller, 2 biografie, 2 dramaty, 2 powieści obyczajowe, 1 powieść wielowątkowa.

Literatura pod względem narodowości autora też była zróżnicowana:
- 2 książek z literatury polskiej
- 5 książek z literatury amerykańskiej
- 1 książkę z literatury irlandzkiej
3 książki z literatury brytyjskiej

Przeczytałam 2 e-booki,8 książek z własnej kolekcji, 2 książki wypożyczone z biblioteki.
Kolejny miesiąc był dobry dla mojej biblioteczki, w końcu zaczęłam ją powoli opróżniać, choć ciągle dokupuję nowe książki...

Mam 174 (+8) obserwatorów bloga i 156 (+28) obserwatorów profilu. Ponad 38 400 (+6475) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 208 wyświetleń. 


***
Zapraszam również na Podsumowanie wyzwań!

31 komentarzy:

  1. Świetny wynik, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne wyniki. Gratulacje. :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 12 książek. Wow jestem w szoku :) Ja przeczytałam 9 i trochę się dziwię jak mi się to udało, bo czasu zbytnio nie miałam :) Ale też powoli czyszczę moją biblioteczkę z nieprzeczytanych pozycji i czuję się z tym niesamowicie :)
    Powodzenia w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe podsumowanie i wyniki również ;) Trzymaj tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wynik! :D
    Prawie 5000 stron!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi niestety w grudniu brakowało czasu na czytanie, dlatego 12 przeczytanych przez Ciebie książek to dla mnie świetny wynik :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Happy 2015 i jeszcze więcej książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycasz wynikami, jak co miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyniki. NIc tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam co się równać :) gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników. Jakim cudem tak szybko czytasz ? Ja tak nie potrafię, mój max to 2700 stron na miesiąc...
    Wszystkiego dobrego w 2015 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wyniki! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wspaniałego wyniku!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników. Zazdroszczę, takich przeczytanych pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łoo, super wynik, u mnie w grudniu AŻ 2 książki...

    OdpowiedzUsuń
  16. 12 książek to wspaniały wynik, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. nono gratuluję, ja przeczytałam jedynie 5 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dużo przeczytałaś:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobre wyniki :) Zazdroszczę Ci tylu przeczytanych książek i życzę, aby w kaądym kolejnym miesiącu było ich coraz więcej :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję przeczytania aż 12 książek! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Statystyki masz naprawdę imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci gratuluje osiągnięć grudniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyników! :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję świetnych wyników i atrakcyjnych tytułów, z którymi miałaś okazję się zapoznać! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...