czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie wyzwań "Czytamy ebooki" oraz "Stare dobre czasy!" - grudzień

W wyzwaniu "Czytamy ebooki" w miesiącu grudniu udział wzięli:


Elenkaa_
Monika Piotrowska-Wegner:


Dziękuję bardzo za wszystkie zgłoszenia i zapraszam do ODSŁONY STYCZNIOWEJ i podsumowania 2014 roku!


***

Czas również na podsumowanie drugiego wyzwania "Stare, dobre czasy!", w którym wzięli udział:

Czarne Espresso
Elenkaa_
Kasia Jabłońska
Monika Piotrowska-Wegner

Dziękuję bardzo za wszystkie zgłoszenia i zapraszam do ODSŁONY STYCZNIOWEJ i podsumowania 2014 roku!

Od stycznia rusza nowa edycja wyzwań "Czytamy ebooki" i "Stare, dobre czasy!" na 2015 rok i mam dla was niespodziankę. Po 4 miesiącach wyzwania - jedna osoba, która poradziła sobie najlepiej otrzyma książkę niespodziankę! Jednak żeby było sprawiedliwie, wszystkie zgłoszone książki z 2014 się nie liczą, żeby każdy zaczynał z czystym kontem. Zapraszam zatem uczestników do jeszcze większego zaangażowania w wyzwanie i zapraszam nowych uczestników do zgłaszania się!

4 komentarze:

  1. Chętnie się przyłączę do zabawy "Czytamy ebooki". :)
    http://korcimnieczytanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, bannerek Twój zagościł u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanowię się nad udziałem "Czytamy e-booki"

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś nie umiem przekonać się do e-booków. Być może dlatego, że cały dzień spędzam przed komputerem i czuję, że wzrok mi odpoczywa jak patrzę na papierową wersję książki :)
    http://jejwysokoscksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...