poniedziałek, 1 grudnia 2014

Podsumowanie miesiąca - listopad 2014

Czas na książkowe podsumowanie miesiąca. W listopadzie przeczytałam 12 książek, czyli o o jedną więcej niż w październiku oraz 1 wydanie czasopisma English Matters . Łącznie - 4949 stron, około 165 stron dziennie.


Książki przeze mnie przeczytane to:





Literatura w tym miesiącu była różnorodna. Przeczytałam 1 książki fantasy/sci-fi, 2 romanse, 3 powieści społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 3 kryminały/thrillery, 1 biografię, 1 książkę historyczną, 1 dramat.

Literatura pod względem narodowości autora też była zróżnicowana:
- 6 książek z literatury polskiej
- 1 książkę z literatury amerykańskiej
- 1 książkę z literatury hiszpańskiej
- 1 książkę z literatury australijskiej
- 1 książkę z literatury islandzkiej
- 1 książkę z literatury brazylijskiej
1 książkę z literatury brytyjskiej

Przeczytałam 1 e-booka, 10 książek z własnej kolekcji, 1 książkę wypożyczoną z biblioteki.
Kolejny miesiąc był dobry dla mojej biblioteczki, w końcu zaczęłam ją powoli opróżniać, choć ciągle dokupuję nowe książki...

Mam 166 (+29) obserwatorów bloga i 128 (+24) obserwatorów profilu. Ponad 31 925 (+8525) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 284 wyświetleń. 

Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wynik przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czekam na zamówione " Wspomnienia w kolorze sepii" oraz "Niepokorne. Eliza". Fajne? Podobały Ci się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnienia... bardzo fajne, ale Eliza rewelacyjna według mnie ;)

      Usuń
  3. Pomyślności w grudniu! Zazdroszczę Ci "Szukaj mnie wśród lawendy" <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, jesteś niesamowita! zazdroszczę Ci tylu przeczytanych książek! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 12 książek - wow! Piękny wynik, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie rewelacyjne wyniki! zwłaszcza te przeczytane książki! kiedy znajdujesz czas na ich czytanie :) ja zacieszam jak przeczytam 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooow! Co za świetne wyniki! Gratulacje!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratulacje! 12 książek, a ja przeczytałam zaledwie 4 książki :O Też zaczęłam powoli opróżniać moją biblioteczkę, tylko taka różnica, ze u mnie to się ma 3/4, ale w grudniu mam zamiar nadrobić zaległości, żeby to podsumowanie roczne jako tako wyglądało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bym zapomniała, nominowałam Cię do dwóch zabaw, jeśli masz ochotę to zapraszam, możesz wybrać, w której weźmiesz udział :D

      Usuń
  9. Świetny wynik! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyniki naprawdę godne pozazdroszczenia. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zazdrooszczę Ci wyników, Kiedy znajdujesz na to wszystko czas??

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wyniki. :3 I dobre czyszczenie biblioteczki.
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik. Widzę też, że trochę powędrowałaś po mapie za pośrednictwem czytanych historii:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, też chciałabym przeczytać tyle książek w jednym miesiącu :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobiłaś moje osiągnięcie dwoma książkami , gratuluję wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szalejesz z tymi książkami:) Ja chyba nigdy nie osiągnę takiego wyniku:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponując statystyki! Kiedy ja znajdę czas, aby tyle czytać? Mam nadzieję, że na emeryturze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję świetnych wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dużo tych książek! Gratulacje :)
    Poza tym - od kiedy ostatnio tu zawitałam, aniestety było to dość dawno, bo czasu brak :( - zmieniłaś szablon. Ładnie tu teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo tych książek! :) Zazdroszczę "Jeszcze raz, Nataszo" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, jakie wspaniałe wyniki! :) Serdecznie gratuluję tak wspaniałych statystyk i życzę ci, aby grudzień był jeszcze pozytywniejszy! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne wyniki :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Imponujący wynik, mi ledwo starczyło czasu na cztery książki więc zazdroszczę ;).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...