piątek, 3 kwietnia 2015

Podsumowanie miesiąca - marzec

Czas na książkowe podsumowanie miesiąca. W marcu przeczytałam 9 książek, czyli tyle samo, co w lutym. Łącznie - 3541 stron, około 114 stron dziennie.


Książki przeze mnie przeczytane to:








Przeczytałam: 3 książki fantasy/sci-fi,  2 powieści społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 2 biografi, 2 monumentalne powieści.

Literatura pod względem narodowości autora też była zróżnicowana:
- 3 książki z literatury polskiej
- 2 książka z literatury amerykańskiej
- 1 książka z literatury australijskiej
- 1 książka z literatury brytyjskiej
- 1 książka z literatury rosyjskiej
- 1 książka z literatury portugalskiej/hiszpańskiej

Przeczytałam 9 książek z własnej kolekcji.

Tym razem nie przeczytałam ani jednej książki wypożyczonej z biblioteki ani e-booka...

Mam 201 (+6) obserwatorów bloga i 218 (+18) obserwatorów profilu. Ponad 59 450 (+6300) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 203 wyświetlenia. 

32 komentarze:

  1. Gratuluję wyników :) Również przeczytałam 9 książek w marcu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie czytam "Obietnicę Łucji" :)
    A o moich wynikach można poczytać na www.maialis.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, wstyd, bo kupiłam "Futbol obnażony" tyle miesięcy temu, a wciąż się nie zabrałam za tą książkę. Biografię Cristiano też mam, ale zbieram na nią sił, a w poprzednim miesiącu też zaczytywałam się w Nixie, choć "Clariel" mnie nie porwała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyniki :) Takich to ja mogę tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały wynik, gratulacje. :) Zwykle mam problem z czytaniem własnych książek i leżakują one na półkach, więc gratuluję też sięgnięcia po te pozycje. ;) Oby kwiecień był równie udany. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Kasacji, Obietnicy Łucji i Pandemii ;) mam nadzieję przeczytać je wszystkie. A pszczółki już na mnie czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik:) Powodzenia w kwietniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonałe wyniki, gratuluję! U mnie o wiele gorzej, więc staram się, aby kwiecień wypadł znacznie lepiej. Życzę udanego miesiąca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze świetne wyniki:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award
    www.zajkowskaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników ;) "Kasacja" czeka na swoją kolej, co prawda ebook, ale jestem strasznie ciekawa czym się wszyscy zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy zbliżone wyniki :) Bardzo chciałabym przeczytać "Sekretne życie pszczół" i mieć to nowe, urocze wydanie :) Powodzenia w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli poszło całkiem nieźle! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wyników i życzę Ci aby następny miesiąc był jeszcze lepszy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wynik :) O moim nawet nie wspomnę, bo mi wstyd...
    Z chęcią przeczytałabym sobie "Sekretne życie pszczół" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyników! Życzę udanego kwietnia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że kiedyś 'Kasacja' będzie moja. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Bardzo dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wynik! Gratuluję, oby i kwiecień był równie owocny w czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również zakończyłam marzec z wynikiem 9 przeczytanych książek. Za "Kasację" zabiorę się w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobry wynik.
    Ja też mam ostatnio kłopoty z ebookami. Mam nadzieję, że mnie jeszcze nie wykreśliłaś z wyzwania ?

    OdpowiedzUsuń
  22. tylko zazdrościć takiego wyniku.
    mi przez kaca książkowego udało się przeczytać tylko 4 pozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam "Obietnicę..." i "Kasację", a chcę "Sekretne życie pszczół" :))

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW, niesamowity wynik! Z Twoich książek chcę jak póki co przeczytać Kasacje i Sekretne życie. Myślę, że właśnie te pozycje mogą przypaść mi do gustu.
    Życzę powodzenia w kwietniu!
    http://magdalenawkrainieczarow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...