piątek, 19 grudnia 2014

Zapowiedzi, na które czekam - styczeń/luty 2015

Rok zbliża się ku końcowi, ale wydawnictwa pracują pełną parą i wiele z nich już przedstawiło plany wydawnicze na następne dwa miesiące. Przedstawię wam zapowiedzi, na które czekam najbardziej.


Nasza księgarnia

1. Zatoka Latarni - Kimberley Freeman

Czytałam już pierwszą książkę autorki - Wzgórze Dzikich Kwiatów" i nie mogę odpuścić drugiej. Jest to najważniejsza styczniowa premiera dla mnie.

OPIS: 
Jest rok 1901. Isabella Winterbourne ucieka od niekochanego męża i jako jedyna wychodzi cało z katastrofy statku u wybrzeża Queensland. Sto dziesięć lat później Libby Slater ze złamanym sercem opuszcza Paryż i wraca do Australii, by prosić o wybaczenie siostrę, która jednak nie umie jej zaufać. Obie kobiety – Isabella i Libby – będą musiały zostawić za sobą dramatyczną przeszłość i nauczyć się żyć na nowo. Ale nadmorskie miasteczko Zatoka Latarni kryje wiele niepokojących tajemnic…


2. Wróć, jeśli pamiętasz - Gayle Forman


Niedawno zapoznałam się z pierwszą częścią, więc z radością poznam dalsze losy Mii i Adama. 


OPIS: 
Minęły trzy lata od tragicznego wypadku, który na zawsze zmienił życie Mii. Chociaż dziewczyna straciła rodziców i młodszego brata, postanowiła żyć dalej. Obudziła się ze śpiączki… ale zniknęła z życia Adama. Teraz żyją osobno po dwóch stronach Ameryki – Mia jako wschodząca gwiazda wśród wiolonczelistek, Adam jako rockman, idol nastolatek i obiekt zainteresowania tabloidów. Pewnego dnia los daje im drugą szansę…

Przemierzając ulice Nowego Jorku, miasta, które stało się nowym domem Mii, wyruszą w podróż w przeszłość. Czy uda im się odnaleźć miłość? Czy Mię i Adama czeka wspólna przyszłość?


Znak
3. Sarah Jio - Dom na jeziorze


Bardzo długo czekałam na choćby wzmiankę o wydaniu kolejnej książki Sarah Jio. W końcu doczekałam się kolejnej - "Morning Glory".


OPIS: 

Ada jest zastępcą redaktora naczelnego w popularnym nowojorskim magazynie. Sukcesy w pracy przyćmiewa jednak osobista tragedia. Dwa lata temu kobieta straciła w wypadku ukochanego męża i córeczkę.

Uciekając przed bolesną codziennością, Ada postanawia zamieszkać na barce w Seattle. Tam niespodziewanie znajduje tajemniczą skrzynię i wpada na trop mrocznego sekretu sprzed lat. Pół wieku wcześniej młodziutka Penny właśnie w tym miejscu przeżywała wielką zakazaną miłość. Pewnego dnia jednak dziewczyna nagle zniknęła…

Ada rozwiązuje tajemnicę zaginięcia Penny z pomocą Alexa, przystojnego fotografa zajmującego pobliską barkę. Stopniowo zaczyna spędzać z nim coraz więcej czasu, poznając historię, która zaskakująco splata się z jej losami.


YA!
4. Samodzielne studia - Joelle Charbonneau


Po rewelacyjnych według mnie "Testach", przyszedł czas na kontynuację. Oby była równie udana.



OPIS: 
Po wyczerpujących Testach Cia Vale została studentką pierwszego roku na Uniwersytecie.

Choć rząd próbował wymazać z jej umysłu wspomnienia przerażających Testów, Cia pamięta. Próby ujawnienia okrutnych zbrodni stawiają ją samą i jej najbliższych w śmiertelnym niebezpieczeństwie… Druga część postapokaliptycznej trylogii porównywanej do Igrzysk śmierci.



Świat Książki

5. Służąca - Tara Conklin



Wiedziałam, że Świat Książki mnie nie zawiedzie i w ich ofercie znajdę jakąś książkę w dawnych czasach.

OPIS: 
 Osadzona w XIX-wiecznej Wirginii i współczesnym Nowym Jorku, barwna opowieść o miłości, historii i sztuce, splatająca losy dwóch niezwykłych kobiet Lina Sparrow, młoda i ambitna prawniczka zatrudniona w znanej kancelarii na Manhattanie, otrzymuje zadanie, które może ją wywindować na szczyty palestry: ma przygotować zbiorowy pozew o wielomilionowe odszkodowania dla potomków amerykańskich niewolników...


Novae Res

6. Szukaj mnie wśród lawendy. Zofia. Tom II - Agnieszka Lingas-Łoniewska


Pierwsza część - "Zuzanna" zaciekawiła mnie do tego stopnia, że jestem ciekawa kontynuacji losów trzech sióstr. 

Kontynuacja lawendowej trylogii. W tomie II poznajemy historię trójkąta miłosnego średniej siostry Zuzanny i Gabrieli. Zosia staje twarzą w twarz z własną przeszłością i pierwszą wielką miłością. Maks Krall wraca do jej życia i nie pozwala o sobie zapomnieć. Czy Zosia zrozumie własne pragnienia, czy Adam wyjawi jej prawdę, czy Maks naprawdę ją kocha? Wraz z bohaterami zwiedzamy Frankfurt nad Menem...






A czy Wy czekacie na któreś z przedstawionych przeze mnie zapowiedzi?

36 komentarzy:

  1. ,,Służąca" się wg mnie najciekawiej zapowiada :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróć, jeśli pamiętasz obowiązkowo musi znaleźć się na mojej półce! Razem z Losing hope która ukaże się 4 lutego :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na drugą cześć powieści Forman :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne zestawienie, sięgnęłabym po wszystko!! :)Nie wiedziałam, że są dalsze losy Adama i Mii, chyba sięgnę w koncu po 1. część!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na Wróć, jeśli pamiętasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozglądam się zapowiedziami, bo czytam to co mi wpadnie w ręce ale przyznam- pozycje bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno się skusze na nową Jio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joelle Charbonneau mnie interesuje swoją twórczością, może na święta uda mi się zdobyć pierwszy tom ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadna z powyższych pozycji szczególnie mnie nie interesuje, ale na półce w domu stoi "Zostań, jeśli kochasz" i może, jeśli okaże się dobre, przeczytam kontynuację? ^^

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam z niecierpliwością na ''Dom na jeziorze''.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam ostatnio "Marcowe fiołki" od Sarah Jio i kompletnie zwariowałam :D "Dom na jeziorze' to jedna z książek, na które czekam najbardziej w 2015 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Służącą" bardzo chciałabym przeczytać. A jeszcze bardziej ,,Dom na jeziorze",

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatoka Latarni i Służąca brzmią świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Służącą" i "Wróć, jeśli pamiętasz" sama bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Służącą" i "Wróć, jeśli pamiętasz" sama bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wymienionych przez Cb czekam na "Wróć, jeśli pamiętasz", ale w styczniu ukarze się wiele tytuł, które niezwykle mnie ciekawią. m.in. "Długi mars". ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. "Zatoka latarni" ma bardzo klimatyczną okładkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się doczekać przede wszystkim "Losing hope" no i "wróć, jeśli pamiętasz" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chętnie przeczytała dwie z tych zaprezentowanych: "Służąca" i " Wróć, jeśli pamiętasz" ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sięgnęłabym po "Samodzielne studia" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Szukaj mnie wśród lawendy" - czytałam 1 tom i czekam na 2!
    Książkę Freeman "Wzgórze Dzikich Kwiatów" uwielbiam! MUSZĘ przeczytać kolejną książkę, ponieważ wciąż pamiętam pierwsze spotkanie - polecam każdemu kto lubi obyczajówki "Wzgórze...".
    Nie mogę też przejść obojętnie wobec Sarah Jio - świetne pozycje!

    OdpowiedzUsuń
  22. "Zatoka latarni" i "Służąca" mnie zaintrygowały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej to czekam na ''Losting Hope'', i trochę mnie na ''Wróć, jeśli pamiętasz'' do tego pewnie znajdzie się w międzyczasie jeszcze kilka innych książek ;)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta pierwsza ma śliczną okładkę i choćby dla niej sięgnęłabym po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przykrością stwierdzam, że nie widze nic dla siebie :|

    OdpowiedzUsuń
  26. Nową książkę Sarah Jio z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestawienie prawie idealne:) ja tez czekam na te książki, no może oprócz drugiej części "testów", bo pierwszej jeszcze nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co... Ale... Jak to?! "Wróć, jeśli pamiętasz"?! Na serio?! I znowu zmienili tytuł ;-; Ja na szczęście przeczytałam tę książkę w oryginale i nie muszę męczyć się z nowym tytułem i okładką, która jest niezbyt udaną próbą przerobienia plakatu filmowego ;-;
    Oprócz tego czekam na drugą część "Testów". Wprawdzie pierwszej nie czytałam, ale moja koleżanka czyta i mi później pożyczy :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  29. Wróć jeśli pamiętasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. "Wróć jeśli pamiętasz"- zdecydowanie! Właśnie skończyłam czytać pierwszą część po angielsku, "Just One Day". Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  31. A mnie na przykład "Zatoka latarni" zaciekawiła - może nawet po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. "Wróć jeśli pamiętasz", zaczęłam czytać po angielsku i łał! Podoba mi się narracja Adama! Także kupuję na pewno, jak tylko się ukaże. :) Oprócz tego, chciałabym w końcu zdobyć "Testy" ale strasznie mi z nimi nie po drodze. :/
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba nic tu dla mnie nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1, 2, i 5 mogłyby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chciałabym przeczytać coś Sarah Jio :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...