środa, 17 grudnia 2014

Paczka wymiankowa od Tosi!

Wczoraj przyszła do mnie wielka niespodzianka, a mianowicie paczka wymiankowa od Tosi. Niestety nie mam dla was zdjęcia, jak ona wyglądała przed rozpakowaniem, bo niestety nie mogłam się doczekać rozpakowania... Ale wierzcie mi - wyglądała jak wielki, ładnie ozdobiony świątecznym papierem prezent!

Tosia podarowała mi aż pięć książek! Nie spodziewałam się aż tylu, a co najważniejsze - takich ciekawych.
Szkoda, ze nie widzieliście mojej miny, jak zobaczyłam, że w paczce jest "19 razy Katherine" Johna Greena!
Drugą radością była umieszczona z boku powieść Cecily Ahern "Gdybyś mnie teraz zobaczył". Najbardziej ucieszyłam się właśnie z tych dwóch książek, bo autorów już znam.



Dostałam też dwa thrillery. Jeden nordycki, a takie uwielbiam, autorstwa Peter Hoega pt. "Smilla z labiryntach śniegu", a drugi "Zagłuszyć krzyk" - Neila White'a. Ostatnią intrygującą książką jest "Unicestwienie" Jeffa VanderMeera z gatunku fantasy. Jak widzicie Tosia się postarała, żeby gatunki były różnorodne.


Kolejnym prezentem jest piękny aniołek, którego na pewno umieszczę na choince razem z dwoma innymi podobnymi, które już posiadam.


Nie zabrakło też słodyczy i ślicznie wykonanych małych gwiazdeczek. Trochę się głowiłam nad tym, jak one zostały wykonane, ale niestety nie potrafiłabym tego zrobić :)



Dziękuję ci Tosiu za świetny prezent, zrobiłaś mi wielką niespodziankę! A Fenko dziękuję za zorganizowanej całej akcji.

33 komentarze:

  1. Wooow, jaka ogromna paczka! Wspaniałe książki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna prezenty-gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy zobaczyłam ten stos, moja szczęka dotknęła podłogi. :D
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosia bardzo się postarała ;) Wspaniałe książki i słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładniutka ta paczka, polecam Ci przeczytać unicestwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny prezent :)
    miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka! Zazdroszczę "19 razy Katherine" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiazdki z Milki kocham tak bardzo jak książki, więc zazdroszczę paczki podwójnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna niespodzianka:) Życzę zatem przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczka;) I tyle książek:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna paczka, patrząc na akcję czuć magię świąt :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł Fenko był genialny, mam nadzieję, że za rok będzie powtórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczka przecudna! :) I takie interesujące tytuły! Mogę tylko pogratulować tak wspaniałego prezentu! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję miłej niespodzianki :)
    Bardzo mi się podoba ten pomysł z wysyłaniem prezentów. Szkoda, że w tym roku nie mogę wziąć udziału :(

    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaa, jaka bogata paczka :). Mam nadzieję, że Tosi też się coś fajnego trafiło... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paczka cudowna. Tylko pozazdrościć!

    zaczytane.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna paczka:) Wcale się nie dziwię, że nie mogłaś doczekać się jej otworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Baaardzo się cieszę, że się podoba :)
    a te gwiazdki robi się niezwykle łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też znamy tylko tych dwóch autorów :)
    Świetna paczka, już wiesz co przeczytasz jako pierwsze? :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hoho, ile książek! :) piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elenko, pobrałam zdjęcia od Ciebie, by zrobić podsumowanie - chyba że chcesz, bym je usunęła, to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajna paczucha, super niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemna paczusia i tyle fajnych tutułów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...