niedziela, 31 sierpnia 2014

Stare, dobre czasy - odsłona wrześniowa

Chciałabym zaprosić Was do mojego kolejnego autorskiego wyzwania - "Stare dobre czasy!"
Czytamy książki, których akcja dzieje się w latach 1800-1960 r. (epoka wiktoriańska, edwardiańska, I wojna światowa, II wojna światowa itp.). Oczywiście może przeplatać się ze współczesnością, ale jeżeli chociaż jeden rozdział będzie obejmował te lata, książkę zaliczam.
Uwielbiam te lata w literaturze, stąd pomysł na wyzwanie.



Zasady wyzwania:
1. Wyzwanie rozpoczyna się z dniem 01.09.2014 i będzie trwało na razie aż do odwołania.
2. Do wyzwania może dołączyć każdy kto posiada bloga lub konto na Lubimy Czytać.
3. Należy zgłosić chęć uczestnictwa pod tym postem, trzeba podać swój nick oraz adres bloga.
4. Na swoim blogu zamieszczacie recenzję i wysyłacie mi do niej link w komentarzu specjalnie utworzonego postu dla każdego miesiąca.
5. Warunkiem koniecznym jest umieszczenie na blogu banera i linku do mojego wyzwania.
6. Będzie mi miło, jeśli zaczniecie obserwować mojego bloga, wtedy na bieżąco będziecie z wyzwaniem.
7. Zgłaszać się można w dowolnym etapie wyzwania, ale nie przyjmuję wcześniejszych recenzji niż wrześniowe.


Uczestnicy wyzwania:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...