sobota, 9 sierpnia 2014

1# Stosiki

Chciałam Wam zaprezentować moje ostatnie „zdobycze”. Na początek pierwszy stosik, czyli książki, które kupiłam.



Brakuje tutaj niestety jednej książki, na którą wciąż czekam. Trzy z nich nabyłam na fincie, wszystkie o 50% taniej. Są to:

- Pamiętam Cię -  Sigurdardottir Yrsa (Edit: moja recenzja)
- Spójrz na mnie - Sigurdardottir Yrsa
- Pod nocnym niebem – Rachel Hore
Czwartą książką nabytą na fincie jest „Deklaracja”  - Gemma Malley

A dwie następne to moje perełki, na które długo czekałam:

- Strażnik tajemnic – Kate Morton
- Szept wiatru - Elizabeth Haran

Drugi stosik to książki wypożyczone z biblioteki. Moja miejska biblioteka miała właśnie dostawę 50 książek, wszystkie wydane w 2014 r., więc było w czym wybierać.


- Carski smok - Catrin Collier (moja recenzja)
- Echa pamięci - Katherine Webb (przeczytałam ją już w formie elektronicznej, a teraz wypożyczyłam dla mamy)
- Nauczycielka z Vilette - Ingrid Hedström 
- Więzień nieba - Carlos Ruiz Zafon (muszę dokończyć tę serię)

Dziękuję za uwagę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...