poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Konkurs na dobry początek!

Tak sobie właśnie pomyślałam, że czas na mój pierwszy konkurs.
Tylko jedna osoba wygra i będzie mogła wybrać nagrodę spośród trzech możliwych:




Zasady:
- należy dodać mój blog do obserwowanych
- będę wdzięczna, jeśli umieścicie baner z konkursem na swoich blogach (warunek nieobowiązkowy)
- należy zgłosić się wpisując swój nick oraz adres do swojego bloga (udział w konkursie mogą brać tylko osoby posiadające blogi!)
- warunkiem ukończenia konkursu jest zgłoszenie się co najmniej 15 osób.
- konkurs trwa od 11.08.2014 do 31.08.2014r.
- zwycięzca zostanie wylosowany
- wysyłam tylko na adres w Polsce!


Banerek:



Zapraszam!

1 komentarz:

  1. Wiecznie Zaczytana
    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/
    Banerek zaraz wrzucę u mnie, do zakłądki 'Konkursy' :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...