czwartek, 7 sierpnia 2014

6# Kamieniarz - Camilla Läckberg

"Wolałaby jednak dzielić z nim to cierpienie, żeby nie musieli, każde z osobna, szukać sensu każdego kolejnego oddechu"




Tytuł: Kamieniarz
Tytuł oryginalny: Stenhuggaren
Autor: Camilla Läckberg (pochodzenie:  Szwecja)
Seria: Erica Falck/Patrik Hedström , tom 3
Wydawnictwo: Czarna Owca
Data wydania:  maj 2010
ISBN: 9788375541878
Liczba stron: 536
Forma: papierowa
Moja ocena - 8/10



WSTĘPNIE...

          Trzecia część mojej od niedawna bardzo lubianej sagi kryminalnej Camilli Läckberg, której bardzo długo nie mogłam złapać w bibliotece i gdybym nie zamawiała tych książek, zapewne nigdy bym ich nie przeczytała. 

TROCHĘ O FABULE I MOICH PRZEMYŚLENIACH...

          Przenosimy się znowu do Fjällbaci, małej miejscowości, którą zapewne większość czytelników Camilli pokochała. Ja osobiście, marzę, żeby kiedyś tam się wybrać. Kolejne morderstwo, tym razem jeszcze bardziej wstrząsające niż poprzednie, gdyż tym razem zostało zamordowane dziecko. Jakim trzeba być psychopatą, żeby zabić małą dziewczynkę? Prawda okazuje się być naprawdę okrutna...

Z zaciekawieniem śledziłam wątek Agnes, rozpieszczonej arystokratki i ciągle zastanawiałam się, co ta kobieta, której młodość przypadła na lata 20. XX w. może mieć wspólnego z wydarzeniami we Fjällbace. A okazało się, że miała z tym więcej wspólnego, niż mogła się spodziewać. 


PODSUMOWUJĄC..

          Ogólnie jak do tej pory, najbardziej podobała mi się pierwsza część. Byłam nią wręcz zachwycona, zauroczona klimatem Skandynawii i bohaterami. W tej części Erica straciła trochę uroku, który tak mnie zafascynował, ale można to zgonić na malutką Maję. Druga i trzecia część na podobnym poziomie. 

6 komentarzy:

  1. Widzę, że rzeczywiście dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem. Nie jest to łatwe i musisz przygotować się, że Twoja cierpliwość będzie wystawiona na próbę. Wybierz sobie kilka blogów, które stale będziesz obserwować. Czytaj recenzje i komentuj, ktoś na pewno zainteresuje się Tobą. Jest sporo blogów młodzieżowych. Nie wiem czy od razu ktoś podejmie wyzwanie, bo jest ich dużo. Czytaj, recenzuj, pokazuj się u innych i powoli grono Twoich czytelników będzie rosło.
    Życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem książek tej autorki, bo nie miałam jeszcze przyjemności : >

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki, czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam wszystkie Panie do zapoznania się z autorką, bo pisze naprawdę dobre kryminały :). Ja przeczytałam wszystkie książki z serii Erica Falck/Patrik Hedström i jestem zawiedziona, że nie ma więcej.

      Usuń
  4. Nie znam twórczości tej autorki, ale ta pozycja zachęca...

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dodaje do obserwowanych i z miłą chęcią będę tu zaglądać :) Recenzja zachęca do przeczytania, chociaż ja chyba sobie odpuszczę z jednego prostego powodu: mam już plany czytelnicze co najmniej do końca września :P ale jak znajdę trochę więcej czasu to kto wie, kto wie...
    pozdrawiam,
    wieczniezaczytana

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...