niedziela, 3 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca - lipiec 2014

Dopiero zaczynam moją przygodę z prowadzeniem bloga z recenzjami książek, ale mam kilka pomysłów na cykle. Nie jest to niestety nic oryginalnego, bo wiele osób robi "Podsumowania miesiąca", ale zawsze lubię czytać takie posty, więc ja również podsumowania będę robić.

W lipcu przeczytałam tylko 8 książek. Nie wiem, czy sprawił to ciągły skwar lejący się z nieba, czy może ogarniające mnie lenistwo. Choć właściwie w poprzednich miesiącach też tych książek jakoś dużo nie było. Dla mnie nawet 10 to sporo. Dlatego nie mogę wyjść z podziwu, jak widzę, że ktoś przeczytał około 20... Dla mnie to nie do zrobienia.

Książki przeze mnie przeczytane to:

Spóźnione wyznania - John Boyne
W krainie białych obłoków - Sarah Lark
Delirium - Lauren Oliver
Biała perła - Kate Furnivall
Wiedeńska gra - Carla Montero
Wierna - Veronica Roth
Scarlet - Josephine Cox
Wielki Marsz - Stephen King

Na razie jeszcze żadna recenzja nie została opublikowana u mnie na blogu, ale nadrobię to. Powolutku, wszystko ogarnę:)

Przygotowałam dwa wykresy:


Trochę marnie to wygląda... Za mało tych książek przeczytałam, oj za mało...


Nie jest źle. Na 8 książek, aż 5 różnych narodowości. 

Mam nadzieję, że w następnym miesiącu mój blog trochę ożyje. Postaram się dodać jak najwięcej recenzji, które już posiadam i w końcu dodawać recenzje na bieżąco. 

2 komentarze:

  1. Również podziwiam osoby, które czytają ok. 20-30 książek miesięcznie. dla nie to niewykonalne. Musiałabym nie pracować i nie zajmować sie domem, tylko siedzieć i czytać:)
    8 książek to według mnie dobry wynik. W dodatku widzę wśród nich perełki np. "Białą perłę" i "Wiedeńską grę" :)
    Prowadzenie blogu, to również czasopożeracz. Ja na swój zaglądam jedynie od czasu do czasu. Po prostu nie wyrabiam:)
    Życzę Ci powodzenia i serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz się czym martwić to bardzo dobry wynik. Dla mnie w lipcu udało się przeczytać 23 książki. Ale jak to pisze Agnieszka trzeba mieć czas: póki co nie pracuję, jak ogarnę mieszkanie, zrobię obiad to mam już wolny czas dla siebie i czytam lub wyszywam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...