niedziela, 24 sierpnia 2014

2# Stosiki

Właśnie niedawno wróciłam z krótkiego wypadu na jeziorko, na festiwal i te trzy wspaniałe książki czekały na mnie. Jaka to radość mieć taką niespodziankę po powrocie. Fakt, że się ich spodziewałam, ale na wyjeździe kompletnie o nich zapomniałam.


Obsesja - Erica Spindler. Jeszcze nie czytałam książek tej autorki, ale jest porównywana do Alex Kavy, także jestem ciekawa.

Kolekcjonerka perfum - Kathleen Tessaro. Opis z tyłu książki zapowiada świetną lekturę i wątpię, żebym się zawiodła.

Pod płonącym niebem - Elizabeth Haran. Czytałam już pierwszą książkę autorki - Szept wiatru i była wspaniała (recenzja). Oby ta też taka była.



Zapowiada się ciekawa lektura. Ale na razie poczekają trochę w kolejce, bo przed nimi jest parę zaległych książek. Na razie wracam do "Więźnia nieba" Zafona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...