niedziela, 31 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca - sierpień 2014

31 sierpnia to czas wielkich podsumowań na moim blogu! Pierwszy miesiąc bloga za mną i chciałam podziękować za wszystkie Wasze komentarze, bez których blog by nie istniał. Nie będę wymieniała blogerów, bo jestem wdzięczna za każdy, pojedynczy wpis.

Jutro wylosuję osobę, która wygrała jedną z trzech książek w konkursie "Konkurs na dobry początek"
Od jutra możecie przysyłać linki do recenzji do wyzwań:
- "Czytamy ebooki" - linki przesyłacie tutaj
- "Stare, dobre czasy!" - linki przesyłacie tutaj


A teraz czas na książkowe podsumowanie miesiąca. W sierpniu przeczytałam 12 książek, czyli o kilka więcej niż w lipcu. Łącznie - 4248 stron, około 137 stron dziennie.

Książki przeze mnie przeczytane to:

Zimowe sny – Richard Paul Evans
Najcenniejszy dar – Richard Paul Evans

 


Literatura w tym miesiącu była różnorodna. Przeczytałam 4 książki fantasy, 1 romans, 1 powieść historyczną, 1 biografię z czasów II wojny światowej, 1 powieść społeczno-obyczajową w dawnych czasach, 1 kryminał/thriller, 1 powieść, której nie da się przypisać do gatunku ("Więzień nieba"...) i 1 powieść obyczajową w czasach współczesnych.
Literatura pod względem narodowości autora też była zróżnicowana:
- 5 książek z literatury amerykańskiej
- 3 książki z literatury brytyjskiej
- 1 książka z literatury islandzkiej
- 1 książka z literatury fińskiej
- 1 książka z literatury hiszpańskiej
- 1 książka z literatury australijskiej

Przeczytałam 6 e-booków, 4 książki z własnej kolekcji, 2 książki wypożyczone z biblioteki.
W miesiącu wrześniu planuję przeczytać więcej książek z biblioteki i z własnej kolekcji, między innymi "Kolekcjonerka perfum", "Pod płonącym niebem" i "Strażnik tajemnic".

Mam 80 obserwatorów bloga i 63 obserwatorów profilu. Ponad 5500 osób odwiedziło mojego bloga w miesiąc. Wydaje mi się to naprawdę dobrym wynikiem, a to dzięki Wam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...