sobota, 2 kwietnia 2016

Podsumowanie miesiąca - marzec 2016

Czas na książkowe podsumowanie kolejnego miesiąca. W marcu przeczytałam niestety tylko 4 książki, czyli tyle samo, co w styczniu i lutym. Łącznie - 1776 stron, około 58 stron dziennie.

Książki przeze mnie przeczytane to:

1. Zapach gorzkich pomarańczy - Kate Lord Brown
2. Zwiadowcy. Tom 4 - Bitwa o Skandię - John Flanagan
3.  Zagubione godziny - Karen White
4. Miłość w czasach zagłady - Hanni Münzer

 


Przeczytałam: 2 społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 1 fantasy, 1 wojenną.

Literatura pod względem narodowości autora:
- 1 książka z literatury brytyjskiej
- 1 książka z literatury amerykańskiej
- 1 książka z literatury australijskiej
- 1 książka z literatury niemieckiej

Przeczytałam 3 książki z własnej kolekcji i 1 e-booka.

Mam 244 (2) obserwatorów bloga i 323 (+11) obserwatorów profilu. Ponad 108500 (+2500) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 81 wyświetleń. 

14 komentarzy:

  1. "Miłość w czasach zagłady" brzmi ciekawie :) Życzę samych dobrych lektur w kwietniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku :). Chętnie przeczytałabym "Miłość w czasach zagłady".

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytalabym Miłość w czasach zagłady.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Zwiadowców"! Ale super, ze masz jeszcze tyle książek przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cztery książki to wcale nie taki zły wynik, a może właśnie kwiecień będzie o wiele lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję marcowego wyniku <3 Życzę powodzenia w kwietniu!

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry wynik i tak! :)
    Gratuluję!


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wynik! :) U mnie marzec był okropny pod względem przeczytanych książek, bo miałam tyle innych zajęć, że ledwo znalazłam kilka chwil, żeby coś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wyniku. Muszę koniecznie nadrobić "Miłość w czasach zagłady":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku marcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda przeczytana książka jest powodem do dumy! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...