sobota, 1 listopada 2014

Podsumowanie miesiąca - październik 2014

Czas na książkowe podsumowanie miesiąca. W październiku przeczytałam 11 książek, czyli o dwie mniej niż we wrześniu oraz 2 wydania czasopisma English Matters . Łącznie - 4247 stron, około 137 stron dziennie.


Książki przeze mnie przeczytane to:





Literatura w tym miesiącu była różnorodna. Przeczytałam 4 książki fantasy/sci-fi, 3 romanse, 2 powieści społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 2 kryminały/thrillery.

Literatura pod względem narodowości autora też była zróżnicowana:
- 5 książek z literatury amerykańskiej
- 2 książki z literatury polskiej
- 2 książkę z literatury brytyjskiej
- 1 książka z literatury irlandzkiej
- 1 książka z literatury islandzkiej

Przeczytałam 1 e-booka, 9 książek z własnej kolekcji, 1 książkę wypożyczoną z biblioteki.
Ten miesiąc był dobry dla mojej biblioteczki, w końcu zaczęłam ją powoli opróżniać.

Mam 137 (+33) obserwatorów bloga i 104 (+23) obserwatorów profilu. Ponad 23 400 (+10150) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 327 wyświetleń. Z miesiąca na miesiąc coraz lepiej, bardzo się z tego powodu cieszę, nie spodziewałam się tak dobrego wyniku.

Pozdrawiam :)

38 komentarzy:

  1. Gratulacje wyników i liczby przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Standardowo zazdroszczę Endgame :) i wyników też! U mnie średnio 8,5 tysiaca odwiedzin na miesiąc, mam nadzieję, że będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista książek imponująca! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twórczość Miry Grant nadal przede mną, chociaż wszyscy wokół świetnie się o jej książkach wypowiadają, Niestety, chyba będę musiała odłożyć lekturę jej serii na przyszły rok :(

    poczytalna-umyslowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki gratulację! Podziwiam, że do każdej książki piszesz recenzję. Kiedy masz na to czas? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie dużo książek, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę i gratuluję. :D
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniki naprawdę niezłe. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki :) Tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników :) A ilości przeczytanych książek, to aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dokonań, piszesz bardzo ciekawie - to odpowiedź na taką ilość wyświetleń. Kuszą mnie te trzy romanse:-) Pewnie po nie sięgnę, pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik:) kiedy ty masz czas to wszystko czytać?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie obrazowe podsumowania. Gratuluję dobrych wyników. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rozumiem Was, ludzie! Jak można tyle przeczytać w jednym miesiącu? W dodatku w październiku? Gratuluję, świetne wyniki ^^ Pozazdrościć! Sama mogę tylko o takich pomarzyć, szkoła wzywa :)) Widzę tu kilka ciekawych pozycji, chętnie przeczytałabym powieści Austen i Ahern oraz "Przegląd...". Może kiedyś się uda ^^
    Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno tu zostanę :) No i starym zwyczajem zapraszam do siebie.

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takim sposobem, że studiuję niestacjonarnie, w weekendy co dwa tygodnie, a przez resztę czasu szukam pracy. Więc mam duuużo wolnego czasu :)

      Usuń
  16. Piękny wynik :)) Przeczytałaś aż 1000stron więcej ode mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. "Trzeci znak" zamierzam kiedyś przeczytać, bo obiecałam sobie, że jeszcze raz spróbuję sięgnąć po coś tej autorki (raz mi wyszło dość średnio).

    OdpowiedzUsuń
  18. Konieczine muszę przeczytać Countdown :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje wyników! Naprawdę robią wrażenie!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne książki i imponujący wynik ;) Przeczytałam tylko jedną książkę w tym miesiącu, a więc zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbowałam wycisnąć choćby kilkanaście wolnych minut dziennie, ale niestety, finalnie przeczytałam tylko dwa tytuły. Cóż... ważne, że w ogóle czytam! :D
    Pozdrawiam, Shelf-of-Books :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 11 książek przeczytanych! Zazdroszczę tak dobrych wyników. Trochę mi do Ciebie daleko, ale obiecuję, że w listopadzie się podciągnę i zdobędę wyniki podobne do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Sporo się tego uzbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Woah! Obserwuję dosyć dużo blogów i ostatnio było pełno postów z podsumowaniem października i Ty masz chyba najlepsze wyniki! Gratulacje! :D

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy ja miałam taki wynik... Zazdroszczę, ale też gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe książki przeczytałaś. I jak dużo! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyników! Niektóre z przeczytanych przez Ciebie książek, także chciałabym przeczytać ;)
    I tylu nowych obserwatorów... Tego zazdroszczę chyba najbardziej :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wyników! Boże, jak ja bym chciała mieć więcej czasu na czytanie, by móc przeczytać choć w jeden miesiąc tyle co Ty *__*. Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wynik godny pozazdroszczenia ;) Ja nie mogę się takim pochwalić. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wyników! Ja mam Endgame w planach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...