niedziela, 31 sierpnia 2014

Czytamy ebooki - odsłona wrześniowa

Chciałabym zaprosić Was do mojego autorskiego wyzwania - "Czytamy ebooki". Niestety moje najlepsze pomysły zostały wykorzystane już wcześniej przez innych blogowiczów, więc został chyba jeszcze nie wykorzystany przez nikogo pomysł z największą ilością głosów.




Zasady wyzwania:
1. Wyzwanie rozpoczyna się z dniem 01.09.2014 i będzie trwało na razie aż do odwołania.
2. Do wyzwania może dołączyć każdy kto posiada bloga lub konto na Lubimy Czytać.
3. Należy zgłosić chęć uczestnictwa pod tym postem, trzeba podać swój nick oraz adres bloga.
4. Na swoim blogu zamieszczacie recenzję i wysyłacie mi do niej link w komentarzu specjalnie utworzonego postu dla każdego miesiąca.
5. Warunkiem koniecznym jest umieszczenie na blogu banera i linku do mojego wyzwania.
6. Będzie mi miło, jeśli zaczniecie obserwować mojego bloga, wtedy na bieżąco będziecie z wyzwaniem.
7. Zgłaszać się można w dowolnym etapie wyzwania.


Uczestnicy wyzwania:

1 komentarz:

  1. "Sekret Julii" - Tahereh Mafi
    http://zwariowana-ksiazkoholiczka.blogspot.com/2014/09/sekret-julii-tahereh-mafi.html
    i
    "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins
    http://zwariowana-ksiazkoholiczka.blogspot.com/2014/09/igrzyska-smierci-suzanne-collins.html
    serdecznie pozdrawiam, zwariowana książkoholiczka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...