wtorek, 3 marca 2015

Podsumowanie miesiąca - luty

Czas na książkowe podsumowanie miesiąca. W lutym przeczytałam 9 książek, czyli 5 mniej niż w styczniu. Łącznie - 4575 stron, około 163 strony dziennie.


Książki przeze mnie przeczytane to:






Przeczytałam: 3 książki fantasy/sci-fi,  2 powieści społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 2 biografi, 2 monumentalne powieści.

Literatura pod względem narodowości autora też była zróżnicowana:
- 4 książki z literatury polskiej
- 3 książki z literatury amerykańskiej
- 2 książki z literatury australijskiej

Przeczytałam 1 e-booka i 8 książek z własnej kolekcji.

Tym razem nie przeczytałam ani jednej książki wypożyczonej z biblioteki.

Mam 195 (+2) obserwatorów bloga i 200 (+25) obserwatorów profilu. Ponad 53 150 (+6650) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 238 wyświetleń. 


***
Zapraszam również na Podsumowanie wyzwań!

39 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe tytuły, "Zatokę Latarni" zakupiłam, więc również bede okazję przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne wyniki. Chętnie bym przeczytała klika pozycji z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik, tym bardziej ,że "Paryż" i "Krawędź wieczności" ze względu na objętość powinny liczyć się podwójnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite wyniki! Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle książek?! Zazdroszczę ;) Dla mnie niestety luty był okrutny i obowiązki odciągały mnie od lektury :(
    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wynik :) I widzę, że ten ze stycznia również do dobrych należał :D U mnie także dziś podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre wyniki :) Życzę jeszcze lepszych w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik. Tylko pogratulowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To naprawdę świetne wyniki. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobny wynik w czytaniu :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe wyniki, gratulacje! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wyniki, gratuluję! :) U mnie luty był lepszy niż styczeń, ale zdecydowanie gorszy niż Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wynik! Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wynik świetny, więc pozostaje mi tylko pogratulować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tak świetnego wyniku! No i czekam na twoje recenzje :D
    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobre statystyki czytelnicze. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że miałaś udany czytelniczo luty :) Życzę równie owocnego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wynik:) Trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje wyniku :). Z tytułów, które wymieniłaś "Abhorsen" czeka u mnie na półce. Z chęcią poznałabym "Smoczą krew".

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę "Butiku na Astor Place" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyników! I życzę Ci aby marzec był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne wyniki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobry wynik ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję tak zróżnicowanych lektur i wyników!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...