poniedziałek, 23 marca 2015

Plebiscyt 2014: polska powieść obyczajowa

Postanowiłam stworzyć nowy cykl, a mianowcie "Plebiscyt 2014". Będzie on polegał na głosowaniu na najlepsze książki 2014 roku według różnych gatunków. Jesli pierwsze głosowanie wam się spodoba postaram się kontynuować ten cykl. Zdaję sobie sprawę, że pewnie dużo książek ominęłam, więc pod swoimi głosami zamieśćie proszę również swoje typy polskich powieści obyczajowch 2014, których tutaj nie umieściłam i znajdą się one w drugim etapie.





Kategoria: Polska powieść obyczajowa
Bancarzewska Wiesława - Zapiski z Annopola
Cygler Hanna - Grecka mozaika
Enerlich Katarzyna - Prowincja pełna szeptów
Gargaś Gabriela - Namaluj mi słońce
Grzegorzewski Adrian - Czas tęsknoty
Krakowiak-Kondracka Agnieszka - Jajko z niespodzianką
Kordel Magdalena - Malownicze. Wymarzony dom
Kordel Magdalena - Malownicze. Wymarzony czas
Lingas-Łoniewska Agnieszka - Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna
Lingas-Łoniewska Agnieszka - Przebudzenie
Michalak Katarzyna - Zacisze Gosi
Michalak Katarzyna - Dla ciebie wszystko
Michalak Katarzyna - Kawiarenka pod Różą
Michalak Katarzyna - Przystań Julii
Mirek Krystyna - Miłość z jasnego nieba
Mirek Krystyna - Podarunek
Mirek Krystyna - Szczęście all inclusive
Nurowska Maria - Zabójca
Socha Natasza - Macocha
Sowa Izabela - Powrót
Szepielak J. Anna - Wspomnienia w kolorze sepii
Szumska Małgorzata - Zielona sukienka
Ulatowska Maria - Autorka
Ulatowska Maria - Prawie siostry
Warda Małgorzata - Miasto z lodu
Witkiewicz Magdalena - Pensjonat marzeń
Witkiewicz Magdalena - Szczęście pachnące wanilią
Wojdowicz Agnieszka - Niepokorne. Eliza
Ziembicka Bogna - Tylko dzięki miłości






Jak głosować?
Z podanej listy wybierzcie od 1 do 3 swoich typów.
Miłej zabawy ;)

35 komentarzy:

  1. Lingas-Łoniewska Agnieszka - Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna
    Lingas-Łoniewska Agnieszka - Przebudzenie
    Michalak Katarzyna - Zacisze Gosi :)
    Jejku, teraz dostrzegłam jakie zaległości czytelnicze mam, bo połowy z tych pozycji nie czytałam, a mam je na liście. Ba, więcej niż połowy...Aż mi wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  2. Większości nie czytałam... ale wstyd :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię polską literaturę, ale raczej z nieco innej bajki, więc niestety w głosowaniu udział nie wezmę. Może jak pojawi się głosowanie na najlepszy kryminał, to będę miała więcej do powiedzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko pod tym postem napiszę, że sam pomysł plebiscytu mi się bardzo podoba i jeśli tylko pojawi się gatunek, który czytam to z chęcią wezmę udział. :) Obyczajowe to niestety nie mój klimat, większości nie znam, a jak znam to tylko słyszałem o ich istnieniu, także się wstrzymam od głosu. Po prostu jak coś to wiedz, że jeszcze jednej osobie pomysł się podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gatunki będą zróżnicowane oczywiście, choć nastęony gatunek jaki planowałam to fantasy ;)

      Usuń
  5. Moje typy to:
    Krakowiak-Kondracka Agnieszka - Jajko z niespodzianką
    Michalak Katarzyna - Przystań Julii
    Michalak Katarzyna - Dla ciebie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wojdowicz Agnieszka - Niepokorne. Eliza
    Szepielak J. Anna - Wspomnienia w kolorze sepii
    Lingas-Łoniewska Agnieszka - Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja głosuję na obie książki Magdaleny Kordel;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba ich jeszcze nie czytałam, więc na razie nie zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie czytam obyczajówek, więc nie jestem w stanie zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jak bym zagłosowała! Ale uświadomiłam sobie, o zgrozo, że nie czytałam jeszcze żadnej ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! Pragnę zaprosić ciebie na mojego nowiuśkiego bloga! :)
    Będę tam pisała recenzje książek. Mam nadzieję, że zajrzysz i zostaniesz.
    Pozdrawiam! ;***
    http://rezenzje-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ciężki wybór, ale jednak stawiam na Lingas-Łoniewską Agnieszkę i jej Przebudzenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bez zawahania wybieram "Prowincję pełną snów" Enerlich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie czytam książek polskich autorów, więc nie znam tych książek, ale tym dobrym życzę powodzenia ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam wielu książek, więc nie zagłosuję. Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Wojdowicz Agnieszka - Niepokorne. Eliza
    2. Lingas-Łoniewska Agnieszka - Przebudzenie
    3. Krakowiak-Kondracka Agnieszka - Jajko z niespodzianką
    Ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trudny wybór, mimo że przeczytałam tylko połowę tytułów )-;

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to się na obyczajówkach nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam tylko dwie z tych książek, dlatego głosuję tylko na nie:
    1. Zacisze Gosi
    2. Przystań Julii

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie za bardzo znam te książki :/ Przeczytałam tylko 3 z nich. Ale pomysł fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy pomysł! :) Ja niestety niewiele z tego zestawienia książek przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Generalnie - super inicjatywa :) Tylko ze mną gorzej, bo połowy nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie:)
    http://w-krainie-slow.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje typy:
    "Przystań Julii" K. Michalak
    "Zacisze Gosi" K. Michalak

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie Nurowska Maria - Zabójca :)
    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  26. Głosuję na książki:
    Kordel Magdalena - Malownicze. Wymarzony dom
    Kordel Magdalena - Malownicze. Wymarzony czas

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny pomysł, ale niestety w tej konkretnej kategorii nie pomogę - obyczajówki to zupełnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej z obyczajówek mam sporo typów, Magdaleny Kordel - Wymarzony czas i Wymarzony dom. Jeszcze - Niepokorne Eliza. achh i Krystyna Mirek - Podarunek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Musiałabym chwilę pomyśleć....

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh nie.. żadnej z nich jeszcze nie czytałam :( Mam, co nadrabiać!

    OdpowiedzUsuń
  31. Większości niestety nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł, ale polska powieść obyczajowa to kompletnie nie moja bajka...

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysł bardzo fajny i na pewno jak się pojawią jakieś gatunki, które bardziej mi odpowiadają to wezmę udział, bo niestety polskich powieści raczej nie czytam :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybieram:
    Warda Małgorzata - Miasto z lodu
    Lingas-Łoniewska Agnieszka - Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...