poniedziałek, 2 marca 2015

Podsumowanie wyzwań "Czytamy ebooki" oraz "Stare dobre czasy!" - luty

Czas na podsumowanie drugiego miesiąca wyzwań w 2015 roku! Przybyło was sporo, co odbiło się również na ilości wysyłanych linków do recenzji, z czego jestem bardzo zadowolona.
W wyzwaniu "Czytamy ebooki" w miesiącu styczniu udział wzięli:



Dziękuję bardzo za wszystkie zgłoszenia i zapraszam do ODSŁONY MARCOWEJ!


***

Czas również na podsumowanie drugiego wyzwania "Stare, dobre czasy!", w którym wzięli udział:

Elenkaa_
Kasia Jabłońska

Dziękuję bardzo za wszystkie zgłoszenia i zapraszam do ODSŁONY MARCOWEJ!

Od stycznia rusza nowa edycja wyzwań "Czytamy ebooki" i "Stare, dobre czasy!" na 2015 rok i mam dla was niespodziankę. Po 4 miesiącach wyzwania - jedna osoba, która poradziła sobie najlepiej otrzyma książkę niespodziankę! Jednak żeby było sprawiedliwie, wszystkie zgłoszone książki z 2014 się nie liczą, żeby każdy zaczynał z czystym kontem. Zapraszam zatem uczestników do jeszcze większego zaangażowania w wyzwanie i zapraszam nowych uczestników do zgłaszania się!

7 komentarzy:

  1. W tym miesiącu słabo mi poszło, ale nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu dorobiłam się czytnika, może za jakiś czas się więc zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W wyzwaniach jestem beznadziejna i nigdy się nie sprawdzam, więc nawet się nie zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktycznie wszyscy bardzo ładnie się postarali. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również biorę udział w "Czytamy ebooki" - swój link do luty już przesłałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...