piątek, 28 lipca 2017

Zapowiedzi - sierpień 2017

W sierpniu znowu wysyp ciekawych zapowiedzi!

1. Dziewczyna z Brooklynu - Guillaume Musso (Albatros)



OPIS: 

Doskonale pamiętam ten moment: stoimy nad brzegiem morza, patrząc, jak zachodzące słońce rozświetla horyzont. Wtedy Anna zapytała:
„Czy wciąż byś mnie kochał, gdybym zrobiła coś naprawdę złego?”.
Co mogłem odpowiedzieć? Anna była kobietą mojego życia. Za trzy miesiące mieliśmy się pobrać. Oczywiście, że ją kochałem, niezależnie od tego, co zrobiła.
Tak przynajmniej myślałem, gdy ona gorączkowo szperała w  torebce i wręczała mi zdjęcie, mówiąc: „Oto, co zrobiłam”.
Patrzyłem oszołomiony na jej sekret i wiedziałem, że nasz los odmienił się bezpowrotnie. Zszokowany, odszedłem bez słowa. Kiedy wróciłem, było już za późno – Anna zniknęła. Od tamtej chwili wciąż jej szukam.


2. Zaklinacz ognia - Cinda Williams Chima (Moondrive)



OPIS: 

Pierwszy tom nowej serii "Starcie królestw".

Chłopiec sięgnął do swojego amuletu, jak robił kilkanaście razy dziennie, i poczuł charakterystyczny przepływ energii. Czarownicy stale emanowali magiczną energią. Amulety gromadziły tę moc, aż uzbierało się jej tyle, że można ją było wykorzystać. Bez amuletu magia rozpraszała się i marnowała.

Trwa wojna między królestwami Arden i Fellsmarch. Władca Ardenu Gerard nie cofnie się przed niczym, żeby zapanować nad całym kontynentem – nawet przed zniewoleniem czarodziejów. Na jego drodze staje jednak dwoje ludzi, których uczucia zranił za bardzo.

Adrian, syn Wielkiego Maga i królowej Fellsmarchu, marzy o tym, by zostać magicznym uzdrowicielem. Gdy jego ojciec ginie w zasadzce wroga, poprzysięga zemstę i doskonali znajomość trucizn. Jenna ma na karku tajemnicze znamię, a jej serce bije w rytm płomieni. Przez lata zmuszana była do pracy w kopalniach miasta Delphi. Przyłącza się do walki, gdy żołnierze Ardenu zabijają jej przyjaciół.

Wspólny cel splata losy Adriana i Jenny na ardeńskim dworze. Aby pokonać Gerarda, będą musieli odnaleźć się w świecie, gdzie nie ma prostego podziału na dobrych i złych, wśród ryzykownych sojuszy i pałacowych intryg. Równie niebezpieczna okaże się prawda o ich przeznaczeniu...

3. Zapomniany pokój - Karen White (W.A.B)


OPIS: 

iłość, która potrafi przetrwać przez całe pokolenia, namiętność, nad którą nie można zapanować i poczucie straty, której nie można przeboleć... Oto przepis na romans doskonały! A jeśli jest on napisany przez aż trzy znakomite pisarki, z których każda snuje swój własny, wyjątkowy wątek - to oznacza tylko jedno – od tej książki nie można się oderwać!

Rok 1892 – Olive Van Alen jest córką architekta, który zaprojektował nowojorską rezydencję rodziny Prattów. Senior rodu – August Pratt - oszukał projektanta, nie zapłacił mu za pracę, czym zrujnował architekta i doprowadził do samobójstwa. Olive postanawia zatrudnić się w domu Prattów jako pokojówka – chce zdobyć dokumenty, które pozwolą jej udowodnić , że to jej ojciec został przez zleceniodawcę oszukany i wykorzystany.

Rok 1920. Lucy Young to młoda sekretarka w biurze Cromwell, Polk & Moore. Nieprzypadkowo zatrudniła się właśnie w tej firmie. Ma nadzieję, że pracując blisko jednego z dyrektorów – Phillipa Schyulera – dowie się czegoś na temat swojego biologicznego ojca, którego nigdy nie poznała.

Kate Schuyler jest lekarką w prywatnym szpitalu, mieszczącym się w dawnej rezydencji pewnej wpływowej rodziny. Jest 1944 rok, trwa wojna, do szpitala trafia ciężko ranny kapitan Cooper Ravenel – grozi mu amputacja nogi. Kate zgłasza się do opieki nad żołnierzem. Któregoś dnia w gorączce kapitan Ravenel nazywa lekarkę Victorine. Wygląda na to, że kobieta kogoś mu przypomina…

Co łączy te trzy kobiety? Każda jest uderzająco piękna. Każda zakochuje się w mężczyźnie, z którym nie ma szans na szczęśliwy związek. Każda będzie próbować łamać konwenanse. Każda z nich czeka na prawdziwą miłość. I każda nosi pamiątkowy naszyjnik z rubinów.

4. Fałszywy Pocałunek - Mary E. Pearson (Initium)




OPIS:


Księżniczka Lia jest pierwszą córką domu Morrighanów, królestwa przesiąkniętego tradycją, poczuciem obowiązku i opowieściami o minionym świecie. W dniu swojego ślubu ucieka, uchylając się od obowiązków - pragnie wyjść za mąż z miłości, a nie w celu zapewnienia sojuszu politycznego. Ścigana przez licznych łowców, znajduje schronienie w odległej wsi, gdzie rozpoczyna nowe życie. Gdy do wioski przybywa dwóch przystojnych nieznajomych, w Lii rozbudza się nadzieja. Nie wie, że jeden z nich jest odtrąconym księciem, a drugi to zabójca, którego ma za zadanie ją zamordować. Wszędzie czai się podstęp. Lia jest bliska odkrycia niebezpiecznych tajemnic - i jednocześnie odkrywa, że się zakochuje. 



5. Posag szwaczki - Meredith Jaeger (Prószyński i S-ka)



OPIS: 
Barwna opowieść o miłości, historii i tajemniczym morderstwie, splatająca losy dwóch niezwykłych kobiet w XIX-wiecznym San Francisco i współcześnie.

San Francisco 1876
Dwie imigrantki z Europy, Niemka Hannelore Schaeffer oraz Irlandka Margaret O’Brien pracują jako szwaczki, naprawiają eleganckie suknie i garnitury zamożnych mieszkańców San Francisco. Gdy do zakładu, w którym pracują, wkracza Lucas, ich życie odmieni się na zawsze – Hanna za namową przyjaciółki zakłada wytworną aksamitną suknię i – niczym Kopciuszek – idzie na spotkanie z młodzieńcem. Tej samej nocy znika Margaret, a Hanna zwraca się do Lucasa o pomoc w poszukiwaniach. Razem przemierzają mroczne zaułki San Francisco i zakazane spelunki dzielnicy Barbary Coast. Hanna odkryje, jak straszny los spotkał Margaret, i będzie musiała podjąć rozdzierającą serce decyzję... która odciśnie swoje piętno na życiu następnych pokoleń. 

San Francisco obecnie
Przypadek sprawił, że Sarah Havensworth natknęła się artykuł w gazecie z 1876 roku o zaginięciu dwóch młodziutkich szwaczek. Dziennikarski instynkt kazał Sarah wyjaśnić, co naprawdę spotkało Hannelore i Margaret. Tymczasem sama ukrywa przed mężem tajemnicę o tragedii sprzed czternastu lat. 

Powieść o losach dwóch kobiet, które uczą się, że miłość to konieczność dokonywania wyborów, a dar wybaczania jest kluczem do wolności...


Czy coś Was zainteresowało? :)

24 komentarze:

  1. Fałszywy Pocałunek zapowiada się fantastycznie. Muszę go przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa książki "Zapomniany pokój".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę wreszcie przeczytac jakas książkę Musso!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozycje numer 2 i 4 wydają się być dla mnie, ale wstrzymam się do pierwszych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie ciekawi "Zaklinacz ognia" i "Dziewczyna z Brooklynu" :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  6. Może skuszę się na Dziewczynę z Brooklynu. Zapomniany pokój też mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Zapomniany pokój" chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłabym się na "Zaklinacza ognia", czytałam kiedyś jakąś serię tej autorki i bardzo mi się podobała:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniany pokój wydaje mi się kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomniany pokój - to lektura dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Posag szwaczki" może być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie "Zaklinacz ognia" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książkę Cindy Williams Chimy biorę w ciemno xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiła mnie książka Musso :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię twórczość pana Musso, więc "Dziewczyna z Brooklynu" to jak najbardziej powieść, po którą sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Dziewczynę z Brooklynu" już zamówiłam<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisząc o najlepszych premierach wspominałam również o "Zaklinaczu ognia" (której Twoja recenzja jeszcze bardziej zachęciła mnie do lektury) oraz "Dziewczynie z Brooklynu", którą już przeczytałam (w ciągu jednego dnia!) i wkrótce napiszę swoją opinię o niej na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką ciekawością sięgnęłam po Dziewczynę z Brooklynu :) bardzo dobra lektura według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mogę polecić Zapomniany pokój. Przeplatające się losy trzech bohaterek są bardzo intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna lista, mam ochotę na Dziewczynę z Brooklynu

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym przeczytać Zaklinacza ognia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam Dziewczynę z Brooklynu, fajna fabuła usiana tajemnicami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...