niedziela, 1 maja 2016

Podsumowanie miesiąca - kwiecień 2016

Czas na książkowe podsumowanie kolejnego miesiąca. W kwietniu przeczytałam niestety tylko 4 książki, czyli tyle samo, co w styczniu, lutym i marcu. Ciekawe kiedy odbiję do góry ;) Łącznie - 1632 stron, około 54 strony dziennie.

Książki przeze mnie przeczytane to:

 



Przeczytałam: 2 społeczno-obyczajowe w dawnych czasach, 1 kryminał prawniczy, 1 dramat młodzieżowy.

Literatura pod względem narodowości autora:
- 2 książki z literatury brytyjskiej
- 1 książka z literatury polskiej
- 1 książka z literatury amerykańskiej

Przeczytałam 4 książki z własnej kolekcji.

Mam 244 (0) obserwatorów bloga i 327 (+4) obserwatorów profilu. Ponad 110250 (+1750) osób odwiedziło mojego bloga. Średnia na dzień to 58 wyświetleń. 

14 komentarzy:

  1. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale kusi mnie ,,Rewizja". :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że takich mini mini recenzji przy okazji nie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wynik, gratulacje ;) Muszę wreszcie zdecydować się na sięgnięcie po książki Mroza i Forman, jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książek, które przeczytałaś w tym miesiącu jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam nie cierpię Forman :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się w końcu za "Rewizję" zabrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W czytaniu nie liczą się przecież statystyki :) Ważna jest radość z czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników, mimo iż nie jesteś do końca z nich zadowolona. :) Zaczytanego maja życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co narzekać - ładne liczby :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych książek czytałam jedynie "Rewizję", ale pozostałe też mnie zachęcają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam nic z tych ksiażek, które ty czytałaś, ale mam zamiar zabrać się za twórczość Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, żadnej z tych książek nie przeczytałam i żadnej nie mam w planach (no, może kiedyś Gayle Forman) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wszystko gratuluję :) Żadnej z powyższych książek nie czytałam, jednak interesuję się już od jakiegoś czasu "Zawsze stanę przy Tobie" :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry wynik, gratuluję :) Powodzenia w nowym miesiącu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...